Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.
W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Teren pracy: 2-3 powiaty
- Codzienne wizyty na gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą;
- Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań;
- Profesjonalne doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach;
- Realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi;
- Planowanie pracy i raportowanie wyników w systemie;
- Powiększanie bazy gospodarstw na swoim, dedykowanym terenie;
- Reprezentowanie firmy podczas pokazów polowych, dni pola i innych imprez wystawienniczych;
- Bieżąca współpraca ze swoim przełożonym, Product Managerami i pozostałymi specjalistami.
- Wykształcenie rolnicze lub pokrewne;
- Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, doradcy lub przy obsłudze klienta;
- Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
- Co najmniej podstawowa wiedza agronomiczna;
- Umiejętność nawiązywania i budowania długofalowych relacji z klientami;
- Zainteresowanie rolnictwem i chęć poszerzania wiedzy;
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę o pracę na pełen etat w stabilnej organizacji – pierwsza umowa na 6 miesięcy;
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz co miesiąc atrakcyjną prowizję od zrealizowanej sprzedaży;
- Pracę blisko miejsca zamieszkania, komputer, telefon, samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;
- Ciekawą pracę wspartą 3-tygodniowym pełnopłatnym okresem wdrożeniowym;
- Bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, dopłaty do wypoczynku i rekreacji;
- Szkolenia (cykliczne oraz indywidualnie dopasowywane do pracownika).
PODOBNE OFERTY
Doradca Handlowo-Techniczny
Zadania: Obsługa Klientów w terenie Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami Sprzedaż osprzętów, opon i gąsienic, umów serwisowych, napraw, agregatów, najmów maszyn Wsparcie w doborze produktów i profesjonalne doradztwo...
Więcej informacjiFirma:Interhandler Sp. z o.o.
Lokalizacja:Miejsce pracy: podlaskie /
Data publikacji:Data dodania: 2023-10-15