Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sokółka
Ogłoszenie o naborze Nr 128492
Warunki pracy
- praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekarnowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
- stanowisko pracy ustytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
- praca w systemie jednozmianowanym 8 godzinnym, w stałych godzinach pracy.
Zakres zadań
- zapewnia obsługę kancelaryją jednostki poprzez ewidencjonowanie przesyłek wpływających i przedkładanie do dekretacji przełożonego,
- zapewnia obsługę sekretarsko - biurową Komendanta Powiatowego Policji,
- przygotowuje i dostarcza do urzędu pocztowego korespondencję wytworzoną w jednostce,
- odbiera przesyłaki adresowane do jednostki, korepsondencję wpływającą na ogólną skrzynkę email oraz skrzynkę ePUAP,
- sprawdza przychodzącą korespondencję pod względem poprawności zaadresowania, zawartości, ewentualnych uszkodzeń itp.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość zasad pracy kancelaryjnej w zakresie ogólnym oraz zasad klasyfikowania i oznaczania dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- znajomość przepsiów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011r., nr 14, poz. 67)
- znajomość przepsiów zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (Dz.Urz. KGP z 2020r., poz. 21)
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność współpracy, odpowiedzilaność, punktualność, asertywność, łatwość przechodzenia z jednej czynności do drugiej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe