JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą.

Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.

Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego i rusztowań.

Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Pozytywne referencje świadczą o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do realizowanych projektów

 

Kierownik kontraktu
Miejsce pracy: Łomża
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie działem technicznym odpowiadającym za realizację inwestycji z zamówień publicznych oraz aktywne uczestnictwo w procesie pozyskania projektów
  • Odpowiedzialność za budżet, harmonogram oraz jakość realizowanych inwestycji przez spółkę oraz cykliczne raportowanie do Zarządu
  • Reprezentowanie Spółki przed Inwestorami i osobami przez niego wskazanymi oraz przedstawicielami właściwych urzędów podczas realizacji całego kontraktu
  • Nadzór nad kontraktami budowlanymi, kontrola techniczna, organizacyjna
  • Aktywne poszukiwanie optymalizacji umożliwiających redukcję kosztów realizacji projektu
  • Koordynacja projektów od koncepcji projektowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i rozliczenie inwestycji
  • Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych wymaganych w trakcie trwania oraz zakończenia prac budowlanych
  • Poszukiwanie i dobór podwykonawców, dostawców materiałów i usług ukierunkowane na osiągnięcie najlepszego wyniku finansowego i jakości kontraktu
  • Negocjowanie umów z Podwykonawcami oraz kontrola przestrzegania ich zapisów wraz z rozliczaniem dostawców towarów i usług
  • Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania
Profil kandydata:
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)
  • Warunek konieczny doświadczenie na tożsamym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy przy inwestycjach z zamówień publicznych
  • Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych
  • Doświadczenie w procesie wyceny i realizacji prac budowlanych
  • Umiejętność planowania i koordynowania zasobów ludzkich, rzeczowych i finansowych w trakcie całego procesu realizacji inwestycji
  • Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku inwestorów, dostawców materiałów i usług budowlanych
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, negocjacyjne oraz organizacyjne
  • Odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych (Polska)
Oferujemy:
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie budowlanej
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, m.in. służbowy samochód, telefon i laptop
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.