Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
- Rejestracja szkód i świadczeń zgłaszanych przez klientów
- Ustalenie z klientem metody obsługi szkód poprzez np. prezentację metod rozliczenia szkody oraz rekomendację warsztatów współpracujących z PZU SA
- Udzielanie informacji na temat zarejestrowanych szkód oraz świadczeń
- Wspieranie wiedzą merytoryczną oraz udział w procesie szkoleń nowych współpracowników
- Min. 3 miesiące doświadczenia w pracy w Contact Center lub obsłudze klienta
- Znajomość jednego z projektów: rejestracja/status szkody/infolinia ogólna PZU SA będzie dodatkowym atutem
- Znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta
- Wykształcenie min. średnie
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
PODOBNE OFERTY
Specjalista Obsługi Klienta
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...
Więcej informacjiFirma:GRUPA PZU
Lokalizacja:Miejsce pracy: podlaskie / Białystok
Data publikacji:Data dodania: 2023-10-18
Customer Service Specialist with Catalan, Spanish and English
Location: work at home (Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiFirma:Foundever
Lokalizacja:Miejsce pracy: podlaskie /
Data publikacji:Data dodania: 2023-10-16
Customer Service Specialist with Danish and English
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...
Więcej informacjiFirma:Foundever
Lokalizacja:Miejsce pracy: podlaskie /
Data publikacji:Data dodania: 2023-10-16